Access denied for user: 'jokecity@%' to database 'jokecity' Śmieszne Filmiki, Dowcipy, Opisy GG , Zabawne Fotki - najlepszy humor i rozrywka w sieci - Joke City - Miasto Rozrywki
  Strona Główna
  Śmieszne Teksty
  PPS - prezentacje
  Galeria
  Śmieszne filmy
  Iluzje
  Download
  FORUM
  Najnowsze komentarze
  Reklama
  Wyróżnienia
  FAQ
  Linki
  Kontakt
  Szukaj
  Regulamin

   POLECAMY
  

dowcipy
Wszystkie (1902)
+ O Blondynkach (216)
+ O Jasiu (241)
+ Inne (256)
+ Baba u lekarza (376)
+ Erotyczne (152)
+ Humor z zeszytów (68)
+ O Policjantach (151)
+ O Teściowej (179)
+ O Zwierzętach (67)
+ O Czer. Kapturku (28)
+ O Dresiarzach (33)
+ O Bacy (135)
Dodaj dowcip
opisy gg
Wszystkie (1889)
+ Śmieszne (279)
+ Miłosne (177)
+ Inne (174)
+ Chuck Norris (301)
+ Cytaty, Myśli (254)
+ Wulgarne (139)
+ Erotyczne (135)
+ Graficzne (106)
+ Muzyczne (118)
+ Zwątpienie (105)
+ Zagraniczne (101)
Dodaj opis
œmieszne teksty
Znaczenie imion
+ Imiona żeńskie
+ Imiona męskie
Testy
Szczyty
Łami Język
Trudne wypowiedzi
Śmieszne Teksty
Kubuś Puchatek
Saga Muminków
Powody i Dowody
Nagrody Darvina
Zagadki
Elokwentne Teksty
Nazwiska w krzywym    zwierciadle
Wiecej tekstów...
galeria zdjęć
Zwierzęta
Gwiazdy bez makijażu
Obrazki 3D
Dzieciaczki
Strefa GSM
Pogadaj ze Snikersem
Wyniki Lotto
Kursy Walut
Bramka SMS
Flashe
Horoskop SMS
Na miejscu 1 jest:
~redolek
Avatar

Punktacja:
Ogólne: 1611
Bonusy: 0
Kary: 0

2) ~Karox (1174 pkt.)
3) ~Madzik10 (618 pkt.)
4) ~lifersman (572 pkt.)
5) ~zastawiak12 (495 pkt.)
6) ~Myszka000 (422 pkt.)

Access denied for user: 'jokecity@%' to database 'jokecity'
Gości w mieście: 0
Aktualnie w mieście: 0

Mieszkańców: 3,677
Najnowszy Mieszkaniec: ~Ellieadec

Dla Użytkowników
Dowcipy: O Jasiu

jasiu podchodzi do taty i mowi...
[J]TATO a gdzie ty jedziesz wyglondasz jak idiota??
tato odpowiada...
[T]nie wolno tak mowic!!!
[J]ale gdie jedziesz!!!
[T]jade na farme walic krowy
jasiu zamilknol i mowi...
[J]chili
[T]no...zabijac
a jasio odpowiada
[J]to moge ja tesz ale walic konia!!!!


Dodane przez: ImHardCore    Data dodania: 30.03.13

10-cio letnia córka przychodzi ze szkoły i mówi do mamy:
-Mamo! Umiem liczyć do dziesieciu!
-No to policz.
-2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
-A jedynka?
-W dzienniczku.

Dodane przez: gta vice city 2000    Data dodania: 14.02.12

Idzie Jasio z babcią ulicą i widzi 10 zł.
-Babciu mogę podnieść?
-Nie Jasiu z ziemi się nie podnosi.
Idą dalej...Jasio widzi 20 zł.
-Babciu mogę?
-Nie Jasiu z ziemi się nie podnosi.
Nagle babcia się pośliznęła i mówi :
-Jasio podnieś mnie.
A Jasio na to :
-Nie babciu z ziemi się nie podnosi xD

Dodane przez: gta vice city 2000    Data dodania: 14.02.12

Pani na lekcji języka polskiego mówi do Jasia:
-Wymień dwa zaimki osobowe.
-Kto? Ja?
-Bardzo dobrze, szóstka.

Dodane przez: gta vice city 2000    Data dodania: 14.02.12

Holo jasiu?
żyjesz?
tak a po co?
bo cię urodziłam.
daj mi karabin maszynowy!
poco? żebym się zabił to morze być fajne!

Dodane przez: Krzysztof2    Data dodania: 28.12.09

Pyta mama jasia: jasiu kto cię uszeł matematyki?
Jasiu na to:
Bezdomny.
Jaki bezdomny
no mwie prawde!
jak mama nato
poywoliem mu spa w moim domu i tak smierdyialo rze powiedyialem wez sie umyj dobra? on powiedział nie i powiedział o kurwa.
a co ma to wspulnego z matematyką?
wszystko!!!!!!!!!!!

Dodane przez: Krzysztof2    Data dodania: 28.12.09

Przychodzi 4 letni Jasiu do taty i pyta:
- jak ja się znalazłem na świecie?
Tata tak myśli co mu powiedzieć.
- Jasiu, bocian cię przyniósł.
Jasiu:
- tato, czemu ty jesteś taki głupi?
Tata:
- Jasiu, dlaczego tak brzydko mówisz?
Jasiu:
- bo my mamy taką fajną mamę a ty pierdolisz bociany?

Dodane przez: zastawiak12    Data dodania: 20.09.09

Mama dała Jasiowi ostatnie 50 złotych na zakupy (do wypłaty było jeszcze 2 tygodnie) i mówi:
- Jasiek, kupisz chleb, margarynę i kawałek sera. Reszta kasy trafia na stół.
Jasiek poszedł do sklepu ale po drodze spodobał mu się misiek za całe 50 złotych. Kupił misia i pędzi do domu. Matka na to:
- Jasiu coś ty zrobił! Natychmiast idź i sprzedaj tego misia.
Jasiek bez namysłu poszedł opchnąć misia sąsiadce.
Wchodzi do jej mieszkania a sąsiadka w łóżku z jakimś facetem. Nagle rozlega się pukanie do drzwi. Sąsiadka wpycha faceta razem z Jasiem do szafy. Jasiek w szafie do faceta:
Jasiu: - Kup pan misia.
Facet : - Spadaj chłopcze.
Jasiu: - Bo będę krzyczał.
Facet: - Masz pięćdziesiąt złotych i siedź cicho.
Jasiu: - Oddaj misia.
Facet: - Nie oddam.
Jasiu: - Oddaj, bo będę krzyczał.

Sytuacja powtórzyła się paręnaście razy, Jasiu zarobił kasy od cholery, wraca do domu z zakupami (kawior, krewetki, szynki, i całą furę szmalu jeszcze przytargał). Matka do Jasia:
- Jasiek chyba Bank obrabowałeś!? Natychmiast idź do księdza i się wyspowiadaj!
Jasiek poszedł do kościoła, podchodzi do konfesjonału i mówi:
- Ja w sprawie Misia...
- Spier..... już nie mam kasy!

Dodane przez: zastawiak12    Data dodania: 20.09.09
   Wróć
Strona 1 z 31 1 2 3 4 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Anna Kurnikova
Anna Kurnikova
Gwiazdy bez makijażu
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

~ros123
DATA: 24/07/2013 08:43
michael kors - http://www.savitex.com

~ImHardCore
DATA: 30/03/2013 18:23
japirdzele do dupy dzien

~troyandy
DATA: 19/01/2013 12:28
guess handbags late vintage the wedding dresses . AR Vintage dresses some of the hottest items of the season, whet

~Jo
DATA: 30/12/2012 10:08
globally below Richemonts stewardship plus size party dress plus size party dress [url=http://www.sinkdress
.com][img]http://www.sink
dress.com/images/th

~Jo
DATA: 30/12/2012 10:08
prom dresses sale prom dresses sale with the alternating convex outer curves and concave centre curves, [url=http://www.si

~Jo
DATA: 30/12/2012 10:07
staff on the planet, the unbiased family-held business is conscious of the worth of its human funds. The manufacturer has initiated a worldwide repositioning approach many years back and intends to ca

~matys151
DATA: 08/11/2011 20:37
bleee

~irekpl
DATA: 08/03/2011 20:19
czy te miasto u góry jest w okercity zeby budowacsmiley

~daria
DATA: 30/01/2011 17:55
witam jestem nowa

~sztylka3
DATA: 30/01/2011 11:46
tez jestem nowa smiley

  Profesor egzaminuje blondynkę. Kiedy na kolejne pytania nie uzyskuje odpowiedzi zaczyna przeglądać jej indeks. - Widzę ze z innych egzaminów też pani ma same niedostateczne. Jaki jest właściwie pani ulubiony przedmiot? - Wibrator.

[Wiecej dowcipów]
Czego brakuje na stronie ?

gier on-line

innych kategorii zdjęć

zdjęcia adminki ;)

niczego nie brakuje :)

Przyjaciel:)
dowody że szkoła jes...
Przyjaciel:)
10 przykazań nastolatka
"Chińskie tortury"

luckycrown

katalog stron